“Pašteta je namaz, navadno narejen iz tunine, kokošjega, puranjega ali govejega mesa. Navadno jo uživamo namazano na kruh, kot prigrizek ali predjed,” pravi Wikipedia. Ampak pašteta ni le pašteta.

 

Koliko ljudi vsak dan maže pašteto v Sloveniji? Ni skrivnost, da je zmažemo 1,6 kilograma na prebivalca, vsako leto. Veliko, malo? Dovolj, da je pašteta deležna državljanske pravice tudi na sončni strani Alp in dovolj, da se velja z njo ukvarjati še kako drugače, kot s kosom kruha in nožem.

JB pašteta

Argeta je pred dnevi predstavila letošnjo izdajo svoje ekskluzivne paštete. Tokrat se je temu posvetil sam kralj slovenske kulinarike, Janez Bratovž. Izhajal je iz svoje terine, paštete, ki ga spremlja že desetletja.

Kaj reči o izdelku, ki nosi ime restavracije JB? Okus velja poskusiti. Prepletajo se arome pomaranče, konjaka in pašteta ima zelo prepoznaven okus. Imel sem priložnost preizkusiti izvirno pašteto, ki jo JB še sedaj nudi. Podobnost z Argeto je očitna.

Namažeš, poješ

Ampak dovolj o pašteti. Logika paštete je jasna. Kupiš pašteto, kruh, namažeš in….

Dajmo raje kakšno o logiki premium izdelkov. Zakaj sploh poznamo ekskluzivne paštete, ki so dizajn slavnih chefov? Zakaj restavracije s hitro hrano prav te tedne uvajajo svoje nove premium sendviče? Zakaj se to dogaja na novinarskih in medijskih dogodkih, kjer je poskrbljeno za popolno uživanje?

Argeta nas je tokrat gostila kar v JB, kjer smo bili gostje deležni popolne nevihte jedi, vina, pijač, odgovornih za Argeto, osebne prisotnosti Janeza Bratovža in izvrstne organizacije, ki je lahko v vzor mnogim organizatorjem novinarskih dogodkov. Dogodek je bil zelo ekskluzivno zasnovan in izveden. Kot dolgoletni piarovec si drznem podati takšno izjavo. Agencija Luna TBWA, ploskam!

Zakaj torej Exclusive paštetke?

Preprosto zato, ker se splača. Takšni izdelki niso namenjeni masovni prodaji. Delež prodaje bo verjetno nizek, ampak premium imidž se bo prenašal na vse izdelke. Tudi zato ima skoraj vsaka blagovna znamka svojo vrhunsko linijo. Da dokažejo, kaj zmorejo in kako so pozorni na podrobnosti. Da se splača izbrati njihove izdelke, ker so nekaj več kot generika.

In prav generika je tista, ki najbolj ogroža velike. Generika po nizki ceni in potem se lahko le vprašamo, ali raje izberemo znan izdelek. Pri pašteti? Hmja, jaz vem, da generike ne kupim.

Argeta je že sedaj na prvem mestu v Sloveniji. Največ prodanih paštet je znamke Argeta. Izdeluje se v Izoli, med drugim. Argeta presega meje Slovenije. Na sever, praktično cel Balkan pa “i šire”.

Ne čudi me, da je tako. Ves čas vlagajo v nove okuse, lepo embalažo, prepričujejo nas s skrbnostjo izbire sestavin, proizvodnjo, skrbijo za imidž in dejansko so že zdavnaj postali sopomenka za pašteto.

Moj otrok ne gre po pašteto. Imenuje jo kar…. Argeta. Zanimivo.

Preberi tudi

Skrivna večerja 2 – tam v temi, v rastlinjaku diši

Jesti na skrivni lokaciji, skrivni meni in si drzniti tvegati?