Ana Klašnja, Nina Pušlar, Tina Marinšek in Maja Martina Merljak. Twingospodične v Sloveniji. A to je le del zgodbe…

Projekt Twingospodične je zbudil mojo pozornost s svežino in zelo dobro uporabo družbenih omrežij. Nov izdelek Renaulta je z njimi zgolj pridobil na prepoznavnosti, avtomobilska industrija pa še en odličen primer, kako se izvaja napredno tržno komuniciranje avtomobilov v 21 stoletju.

Več o projektu Twingospodične preberite tukaj, jaz pa sem na prijeten pogovor povabil udarni duo agencije Publicis Slovenija, ki je odgovoren za spočetje projekta Twingospodične, ne zgolj v Sloveniji temveč tudi na Hrvaškem, zbudil pa je tudi pozornost pariške centrale Renaulta.

Gosta Sketa.si sta Janja Poglajen, direktorica naročnikov in Miha Bevc, kreativni direktor Publicis Slovenija. 

Poglajen BevcJanja (JP), Miha (MB), pozdravljena. Klasično vprašanje. Miha, kako bi v 60 sekundah predstavil projekt Twingospodične. Predstavljaj si, da stojiš na odru pred 10.000 ljubiteljicami vozil Renault. Pričakuješ tišino in nato huronski aplavz. Štoparica teče. Zdaj.

Twingo je igriv mestni avto, to ima v svojem genskem zapisu. Da bi vpletli voznice in sporočilo ponesli v svet, smo razvili Twingospodične. Gre za urbano družabno igro, v kateri so bila igralna površina mesto in družbena omrežja, štirje Twingoti različnih barv pa igralne figure. Z le-temi je upravljalo 16 deklet v 4-ih karakterno različnih ekipah, ki so jih vodili 4 znani obrazi – Ana Klašnja, Nina Pušlar, Tina Marinšek in Maja Martina Merljak. Ekipe so med seboj tekmovale v spretnostnih vožnjah, ki so v praksi demonstrirale prednosti avtomobila, in v pridobivanju podpore na družbenih omrežjih, ki so poskrbela, da je našo igro izvedelo čim več voznic. Gre za nekakšen sodoben mestni ‘Človek ne jezi se’, ki poteka v resničnem življenju ter pod budnim očesom medijev in fanov, s čimer je projekt dobil pridih resničnostnega šova. Temu primerni so bili tudi rezultati, ki so bili z eno besedo fenomenalni.



TWINGOSPODIČNE / TWINGOGIRLS

TWINGOSPODIČNE / TWINGOGIRLS


Projekt je zelo obsežen, vanj je vpletenih precej ljudi. Koliko ljudi je sodelovalo, katera podjetja in kakšna so bila razmerja med naročnikom, agencijami, medijskimi partnerji, Twingospodičnami. Sprašujem, ker si javnost težje predstavlja proces v ozadju takšnih zgodb in koliko znanja, časa in energije je potrebno vanj vložiti.

 (JP) Če štejemo naročnika, vse tri agencije (Publicis, OMD, Mediodrom) ter oba medijska partnerja (Pro Plus in Adria Media) je na projektu sodelovalo minimalno 25 ljudi. Projekt je seveda od vseh vpletenih zahteval nadpovprečno količino vloženega truda, znanja, časa in usklajevanja, ampak zdi se, da je projekt že na začetku z svoji igrivostjo, drugačnostjo navdušil in povezal vse vpletene, tako da je vsakdo z veseljem dal vse od sebe in odlično opravil svoje delo.

(MB) Pri tem gre velika pohvala naročniku, ki je opravil odločilno funkcijo povezovanja vseh agencij ter medijev. Agencije pa so tudi odlično razumele vsaka svojo vlogo na projektu in delale z enim samim ciljem – uspešno izvesti projekt.

Kdo je idejni avtor Twingospodičen in zakaj niso te v svoj rdeči, beli, moder ali rumeni Twingo povabile tudi kakšnega moškega, ki bi se pridružil ekipi?

(MB) Zametki oziroma prvi nastavki za projekt so nastali že zgodaj spomladi na skupnem brainstormingu med agencijami in naročnikom. Ekipa Publicisa je nato pod mojim kreativnim vodstvom strateško in vsebinsko osmislila projekt, ki sta ga s svojimi ekspertizami dopolnili še agenciji OMD in Mediodrom. Za idejnega očeta se štejem kar sam, saj sem projekt kreativno vodil od prvih zamisli do razglasitve zmagovalne ekipe, tule moramo omeniti še Arin Čebokli, ki je odlično vodila prav vse ekipe. Je pa dejstvo, da gre za tako obsežen projekt, da si zasluge za njegov uspeh lahko lastijo prav vsi vpleteni. In prav je tako.

 (JP) Za ambasadorke štirih Twingov smo izbrali 4 znana dekleta, saj je Twingo v prvi vrsti namenjen ženskim voznicam. Tudi ime projekta namiguje na to. Nismo pa nikoli izključili moških. Brez težav bi se na primer v kakšno od ekip lahko prijavil tudi kak moški, ali celo kar trije. Res pa je, da med 249 prijavljenimi ekipami v Sloveniji in 271 na Hrvaškem ni bilo niti veliko moških predstavnikov.

Izbrali ste baletno plesalko, igralko in dve znani pevki. Vse to so umetniški, kreativni poklici in kariere. Vse gospodične so uspešne in medijsko prepoznavne. Kaj vas je vodilo pri izboru, morda naštejete vsaj tri poglavitne kriterije in nenazadnje, koliko deklet je bilo v ožjem izboru?

(MB) Pri izboru smo si želeli predvsem 4 karakterno različna dekleta, ki bi v svoje ekipe privabile različne profile prijateljic. Mislimo, da nam je na koncu to tudi uspelo.

(JP) V ožjem izboru niti ni bilo bistveno več imen. Morda se je v naboru pojavilo 7 ali 8 imen, na koncu smo dogovor sklenili z omenjenimi dekleti. Ni skrivnost, da smo si želeli medijsko znane obraze, saj nam je na ta način uspelo zbuditi večje zanimanje medijev in voznic.

Publicis Groupe z Renaultom sodeluje že dolga leta, na praktično vseh trgih. Skupaj ste ustvarili vrsto zgodb. Kakšni so prvi odzivi iz Pariza in zakaj Twingospodične le v Sloveniji in na Hrvaškem, ne pa tudi recimo v Italiji ali Franciji?

(JP) Prvi odzivi iz Pariza so odlični, tako iz strani Publicisa kot Renaulta. Že ko so videli idejo in jo potrdili, so nam prigovarjali, da mora biti projekt izveden na najvišjem možnem nivoju. To se je tudi zgodilo, rezultati so bili vrhunski, in lokalni naročnik je bil že povabljen v Pariz, kamor so ga povabili, da projekt predstavi kot primer dober prakse.

Zakaj tega projekta ni v Italiji ali Franciji, je pa na Hrvaškem? Hrvaška sodi v regijo Adriatic, nad katero bdi Publicis Slovenija. V resnici je stalna praksa, da za naročnika pri nas pripravljamo kampanje, ki se nato predvajajo v Adriatiku.

Kar pa se tiče Italije in Francije… Znotraj mrež Renault in Publicis se pogosto dela klasične ATL oglaševalske produkte, predvsem TV oglase, ki jih pripravljajo v naših centralah. Včasih pa dobimo priložnost tudi za lokalno produkcijo, recimo naš TV oglas za Dacio Sandero se je pred časom predvajal v 11-ih državah. S projekti kot so Twingospodične pa je malo drugače, saj se kategorizirajo kot BTL projekt in le-ti se ponavadi razvijajo lokalno. Glede na navdušenje nad projektom v Parizu, pa bo morda kakšna država le izrazila zanimanje za Twingospodične. Bomo videli.

Mnogi ne vedo, da obstajajo tudi hrvaške Twingospodične. Kdo so in zakaj sta to dve ločeni zgodbi. Sprašujem ker imamo hkrati na trgu primer Lidla, ki je komunikacijsko prepletel zgodbi hrvaškega in slovenskega kuharja, Tomaža in Mateja. Uporablja ju na obeh trgih.

 

(MB) Hrvaške Twingospodične, ali Twingospođice, kot jim pravimo, so oblikovalka Anamarija Asanović, TV voditeljica Korana Gvozdić, igralka Lorena Nosić ter igralka in pevka Vanda Winter. Če sem iskren, nikoli nismo pomislili, da bi izpeljali skupni projekt v dveh državah. In če gledam nazaj, je tako tudi prav. Že tako je bilo znotraj obeh držav veliko tekmovalnosti, in če bi vsemu skupaj dodali še nacionalno noto bi vse skupaj utegnilo prerasti meje družabne igre.

Tu so še drugi dejavniki. Vseeno gre za dva različna trga, tudi po velikosti. In če danes primerjamo absolutne številke obeh projektov, so številke na Hrvaškem seveda višje kot v Sloveniji. Glede na to, da je polovico točk prinesel angažma na družbenih omrežjih, bi z združevanjem projekta lahko hrvaškim Twingospodičnam podarili neulovljivo prednost.

Recimo, da sta v vlogi prodajnega svetovalca. Miha, kateri model Twinga bi priporočil Janji in obratno? 

Janja trenutno vozi modri Clio. Mislim da je čas za menjavo barve. Glede na energijo, ki jo izžareva, bi ji priporočil rumenega.

Miha pa trenutno vozi Laguna Grandtour, pa ga bolj vidim v kakšni GT ali Spot različici Clia ali Megana, če pa bi mu že morala pripisati Twingo, bi ga posedila v beli Twingo s črno rdečimi nalepkam, ki mu dajo športni, dinamični in clean look 🙂

Več o novem Twingu.

 

Tvoja ocena šteje