Mladi in zahtevni kupci
Avtomobilska industrija se po svetu že dalj časa sooča z izzivom, kako uspešno prodajati avtomobile t.i. milenijski generaciji mladih. Mladostniki, rojeni v obdobju od 1980 do 2000, niso tako zelo navdušeni nad nakupi novih avtomobilov. Razlogov za to je več.
Mladi nimajo polnih žepov
Žal mladi v teh časih niso ravno polni denarja. Prihrankov običajno nimajo veliko, službe so redke in krediti tudi. Če so, so največkrat namenjeni rešitvi stanovanjskega problema. V tujini se mladi soočajo tudi s študentskimi krediti s katerimi so si financirali študij na boljših zasebnih univerzah.
Neprepričljiv marketing
Hashtags, Facebook, Twitter, Instagram, fensi izvajalci z vrhov lestvic, zastonj snack in pijača na predstavitvah, uporaba znanih za promocijo vozil. Vse je super, ampak žal mnogi mladi potencialni kupci prepoznajo takšne poskuse in tudi pogosto dejstvo, da so jih pripravili ljudje, ki…..niso milenijska generacija. Izvedba vrhunska, kredibilnost takšne soft vsebinske taktike pa je lahko dvomljiva, vsaj pri ciljni publiki.
Mestno življenje in velik avto
Urbano življenje je mlade naučilo shajati z javnim prevozom, kolesom, taksijem in morda še kakšnim poceni avtomobilom v katerega vlagajo čim manj, saj se tudi prevaža zelo malo. Zakaj bi mladi plačevali 1000 EUR letnega zavarovanja za nov in dober avto, če lahko pridejo skozi ceneje, z najbolj osnovnim zavarovanjem za avto, ki morda stane dva ali tri tisočake.
Ni službe, stanovanja, otrok. Ni avta.
Pomembne prelomnice v življenju se premikajo v kasnejša obdobja. Saj poznate pot. Faks, majhen rabljen avto, služba, stanovanje, družina, nakup novega enoprostorca, druga puberteta, Porsche, penzija. Ker se družinska scena premika krepko v tretje desetletje življenja, se tudi investicije v večja in nova vozila odlagajo na prihodnost.
Ekologija
Avtomobili postajajo vse bolj okolju prijazni. Hibridi, električna vozila, vse večji delež obnovi namenjenih delov in uporabljenih recikliranih materialov. Trend je ustrezen, a kolo in javni prevoz ostajata okolju prijaznejši izbiri. Nekaterim je to pomembno. Avtomobil uporabijo, ko res ni druge izbire. Poskusite takšnemu prodati nov avto za 18.000 evrov. Veliko sreče.