Ko pomisliš na dieto, pomisliš na drage smutije, prehranske dodatke in cel kup eksotike, kjer se znesek na blagajni nevarno približa trimestni številki. Res? Ni nujno. Nekaj nasvetov za cenejše hujšanje.

Kupuj zmrznjeno

Logično je, da so zmrznjena živila cenejša na enoto mase. Rok trajanja je daljši, manj je odmeta. Takšna živila so lahko enakovredna svežim, včasih celo boljša, saj je “svežina” zelo relativen pojem. Ne verjameš? Pomisli, kako zelo sveže so “sveže” ribe. Zmrznjeno sadje in zelenjava so za povrhu skoraj vedno očiščeni, nabrani v trenutku, ko so polni okusa.

Kupuj večje količine

Opazuj cene na enoto teže. Kupi večja pakiranja, če so ugodnejša. Seveda izbiraj izdelke, ki jih potrebuješ, v količinah, ki so primerne dejanski porabi.

Razprodaje, popusti, kuponi….

Planiraj jedilnik. Načrtuj sestavine. Kupuj s seznamom. Ker imaš pregled nad seznamom veš, kdaj in kaj je v akcijah. Nato uporabi prejšnji napotek. Kupi večje količine po še ugodnejši ceni. Prihranek je lahko občuten.

Zmrzuj, ko je sveže in poceni!

Jagode poleti? Očisti, zmrzni. Gobe? Enako. Skratka, zmrzovalnik obstaja z razlogom. Kupi sveže sadje in zelenjavo, ko so v sezoni. Shrani v zmrzovalniku. Izven sezone je cena lahko nekajkrat višja.

Izbiraj trgovske blagovne znamke

Resnici na ljubo so super nakup. Običajno izdelek priznanih prozvajalcev. Kakovost je praviloma solidna, včasih odlična. Cena pa tudi.

Uporabljaj možgane

Beljakovinska ploščica je priročna. Ampak ni najcenejša rešitev. Koliko staneta jabolko in žlica arašidovega masla? Kupuj, kar nujno potrebuješ. Dober primer so jajca. Uporabna skoraj povsod, tudi pri dietah. Poceni so in odličen vir beljakovin.

Treniraj poceni

Te mika fitnes ali nakup drage opreme za rekreacijo? Super, privošči si osebnega trenerja. Nauči se osnov. Potem lahko delaš marsikaj sam. Pinterest in YouTube sta dober vir vaj. Treniraš lahko namreč tudi doma. Kupiš podlago za jogo, nekaj elastičnih trakov. Treniraj z njimi in z lastno težo. Sobno kolo za ogrevanje? Hmja. Solidno je od 300 EUR dalje. Preznojiš se lahko brez njega. Sploh, če je kardio vaja samo za ogrevanje. Kupi uteži. Tudi rabljenih se najde veliko, ker jih ljudje prodajajo.

Proteini in beljakovinski praški

Če se ti upirajo in imaš predsodke pred produkti iz sirotke, prenehaj brati. So koristen vir beljakovin, ne zgolj pred in po vadbi. Ne pretiravaj. Naj ne bodo glavni obrok. Za tešitev lakote med njimi in zvečer pa so odlična in tudi cenovno privlačna rešitev. Mnogi so tudi sladica, a brez greha.