Ljubljanske mlekarne so obudile spomin na nekoč priljubljeno navado meščanov, promenado. V belo barvo ovito mestno središče je utripalo v znamenju spoštovanja preteklih družabnih srečevanj, spominov na arhitekturno preteklost mesta in pokušanja mlečnih izdelkov Ljubljanskih mlekarn, ki z mestom delijo skupno preteklost, saj so se razvijale skupaj z njegovimi družbenimi spremembami.

Cvetana Rijavec, predsednica uprave Ljubljanskih mlekarn, je povedala: “Ljubljano in Ljubljanske mlekarne povezuje skupna tradicija; kot se je razvijalo mesto in njegova arhitektura, tako smo se z mestom skozi čas razvijali tudi mi. Ustvarjali smo nove trende in uvajali nove tehnologije ter skozi desetletja našega obstoja postali del mestnega utripa. Marsikdo se še spomni starodavnega načina razvažanja mleka s prikolicami, prvih okusov naših sladoledov in ostalih izdelkov, ki so postali del našega vsakodnevnega življenja. Izhajajoč iz tradicije smo se odločili vsaj za en dan obuditi družaben običaj nekdanje Ljubljane in povabiti obiskovalce na sprehod po promenadi. Ne nazadnje je bila promenada tudi prostor za posel sladoledarjev. Tako smo tudi mi danes, poleg ostalega, ponudili obiskovalcem naše odlične sladolede.”

Četudi se na promenadi, ki je potekala v času med francosko revolucijo in drugo svetovno vojno, ni zvrstilo toliko nastopajočih, kot se jih je na različnih odrih prikazalo tokrat, pa je bila starodavna promenada pomemben prostor za vsakodnevno druženje, sprehajanje in tudi razkazovanje imenitnih oblačil obiskovalcev vseh stanu. Dame so obvezno nosile klobuk, gospodje pa sprehajalno palico.

Takrat so koncerti potekali v nedeljo v paviljonu v parku Zvezda, Ljubljanske mlekarne pa so koncertno vzdušje popeljale korak naprej in pripravile štiri glasbene odre, na katerih so nastopali Neisha, Severa in Gal Gjurin, Eskobarsi in Stari mački.

Obiskovalci so se po promenadi pomikali med številnimi živo-pisanimi uličnimi artisti, gledališkimi predstavami za vse generacije, si ogledali razstavo Ljubljanske mlekarne, kot so bile nekoč, se pozdravljali, pomenkovali in koketirali z lepšimi polovicami.

Posebno mesto si je današnji promenadi izboril tudi originalen ljubljanski tramvaj, ki so ga obnovili v LPP, organizatorji pa izkoristili za kulinaričen kotiček in kar iz njega ponujali dobrote izpod rok Nacionalne mladinske kuharske reprezentance.

Odličen projekt je za naročnika Ljubljanske mlekarne razvila agencija Publicis Slovenija s produkcijskim partnerjem, družbo Paideia.

Dogodek je šumel tudi na družabnih omrežjih, v nadaljevanju nekaj utrinkov ter fotogalerija in video obnove tramvaja v delavnicah LPP.