Preprosto domača
Lidl bo od ponedeljka dalje za 1,49 evra ponudil svojo praznično revijo z imenom Preprosto. V njej boste na več kot 100 straneh odkrili številne praznične zgodbe, okusne recepte za različne slaščice in praznične jedi, sveže ideje za domače voščilnice in darila, seveda pa tudi kupone ugodnosti.
Revija Preprosto je nastala v sodelovanju z več kot 30 slovenskimi avtorji, oblikovalci in fotografi, na voljo pa bo v vseh prodajalnah Lidla v Sloveniji.

Predstavitev revije Preprosto. Tina Cipot, glavna in odgovorna urednica in Nenad Senić, izvršni urednik.
Pri pripravi vsebinskega in oblikovnega koncepta revije so sledili ključnim ciljem: aktualnost, lokalnost, nadpovprečna kakovost, relevantnost za ciljno skupino, zanimivost in povezava s ponudbo, ki je na voljo v Lidlovih trgovinah. »Z revijo v predprazničnem času razveseljujemo naše kupce in jim ponujamo številne inovativne ter kreativne ideje za izdelavo daril, voščilnic, okrasitev doma in pripravo jedi. Vsebino revije povezujemo tudi s številnimi prazničnimi izdelki, ki jih ponujamo v Lidlovih trgovinah,« je dejala Tina Cipot, vodja službe za odnose z javnostmi v Lidlu Slovenija ter glavna in odgovorna urednica revije.
Med ključnimi ustvarjalci revije Preprosto so avtor idejne zasnove revije Nenad Senič, kulinarični fotograf Miha Bratina, kulinarična blogarka Ana Bulat, fotografinja Mateja Jordan Potočnik, novinarka Žana Kapetanović in kreativki Nika Logar ter Petra Slapar.