Konec tedna je. To je tisti prav posebni trenutek, ko rečeš “xxx yeah”, preklopiš na Radio 1 in se spustiš z “verige”. No, v odrasli dobi to pomeni skok v supermarket, košenje zelenice, pospravljanje in morda še kakšno pijačo ali tri. Moj vikend je tokrat drugačen.

yaris-polje

Ker se mi v življenju godi res lepo, sem si privoščil dvojni užitek. Toyota Slovenija me je opremila z odlično Toyoto Yaris, za piko na i pa sem se odzval tudi povabilu resorta LifeClass Terme Sveti Martin, ki leži nekaj kilometrov od slovensko hrvaške meje in so pravi raj za lačne, žejne in sprostitve željne.

Dan se je začel z zelenim smutijem, kavo in razgledom na dvorišče. To je bistveno lepše, od kar na njem stoji črno beli Yaris Bi-TONE. Sledilo je naporno pakiranje in spoznanje, da prtljažnik zadošča tudi za kakšen res velik kovček pa še ostane nekaj prostora za razne otroške rekvizite.

Vožnja, približno dve uri je trajala, je minila zelo sproščeno. Pozorni veste, da sem dinamični voznik. Ne bom razlagal, kaj to natančno pomeni. Vidim pa, da me je Yaris spremenil. Ali pa hibrid. Vozim bolj varno.

Čudež trde noge

Kaj se dogaja? Dvoje. V mestnih okoljih si s tem hibridom dam duška. Kombinacija motornega in električnega pogona zagotovi dober navor in zelo spodobne pospeške pri mestnih hitrostih. Samodejni menjalnik olajša življenje. Desna roka lahko počiva. Ali pa klika po telefonu (med stanjem pred semaforji), ustvarja selfije, drži pločevinko dietne kole ali zgolj miga v ritmu glasbe iz spodobnih zvočnikov. Yarisa bi takoj posvojil za takšne vožnje.

Te zanima kako pospešuje Yaris hibrid?

Na avtocesti se dogaja “plavanje”. Ko dosežem določeno hitrost, v rangu omejitev, se skušam čim bolj izogibati nepotrebnemu zaviranju saj pomeni potem ponovno pospeševanje. To je sicer opazno, ampak ni ravno dinamično. Prvih nekaj deset kilometrov me je to, vajenega dizelskega norenja, malce motilo. Potem pa sem se navadil. Po avtocestah sem sedaj več na voznem pasu, na cilj ne pridem skoraj nič kasneje, prihranim živce in manj se utrudim. Zanimivo. Zagotovo pa tudi bolj varno in okolju prijazno.

Povzetek prvih treh dni

Ja, dejali boste “Šketa jih hvali ker mu je Toyota posodila avto”. Res je. Vozim ga brezplačno. Testiram ga. Ampak brez pričakovanj in obljub. Zato brez zadržkov delim svoje resnično mnenje.

Po prvih treh dneh je Yaris presegel moja pričakovanja. Prva Toyota in prvi hibrid. Zame. Recimo, da počasi dojemam poanto znamenite Toyotine kakovosti. Res deluje kvalitetno sestavljen. Natančno, dokaj premišljeno. Razumem logiko hibridov in zakaj so priljubljeni. Če združim zanesljivost z malenkost nižjo porabo in udobjem samodejnega menjalnika ter vožnje, bi se lahko nanj zelo hitro navadil. Ujel sem se celo med brskanjem po oglasih, kjer sem odkrival cene rabljenih Priusov….

Nazaj k Yarisu. Kaj bi lahko bilo bolje? Recimo, da malce več opreme. V izdelku z vrhunsko stopnjo opreme in naprednim pogonom, bi pričakoval npr. ksenonske žaromete, če ne kar LED. Pričakoval bi luči nad zadnjo klopjo in tempomat. Morda malce hitrejši multimedijski sistem, ki se za odtenek prepočasi odziva na pritiske zaslona. Pa navigacijo. Konec koncev jo zmore vsak pametni mobilnik za nekaj sto evrov. To so morda malenkosti, ampak zame pomembne. Tebi morda ne bodo.

 

screen-yaris

Cene ne bom komentiral, je kakršna je. Obstajajo tudi cenejši Yarisi in tudi tisti imajo vse ključne elemente, ki skrbijo za dolgoletno zadovoljstvo.

PS. Komentar očeta, srečnega v penziji: “Dober je, veliko prostora ima spredaj. Pa Japonc, a ne? Se ne kvari, slišim.”

Yaris-penzija

Stay tuned 😉

Več o Toyoti Yaris ->>> KLIKNI

Vsebina nastaja v sodelovanju s Toyota Slovenija.

 

Tvoja ocena šteje