Beljakovinske kroglice lahko pripravimo doma in tako poskrbimo, da je vedno kakšen zdrav prigrizek na zalogi. Enostavno in okusno. Posladkajte se brez greha.

Beljakovinske kroglice imam pogosto shranjene v hladilniku. Ponavadi jih naredim na zalogo in zlahka počakajo tudi teden dni. Popolne so za tiste situacije, ko pridem mimo hladilnika lačen in ne želim ravno pograbit koščka čokolade.

Hrano se vedno splača pripravit vnaprej in si tako planirat jedilnik. Glavni prednosti sta dve. Prihranimo in poskrbimo, da jemo zavedno.

V tem receptu sem uporabil veganske beljakovine MGC Nutraceuticals z okusom kokosove vode. Veganske beljakovine so zame odlična izbira, ker sirotke pogosto ne prenašam dobro.

Sestavine za 20 beljakovinskih kroglic:

  • 120 g datljev
  • 150 g indijskih oreščkov
  • sok ene limone
  • zavoj beljakovin MGC Nutraceuticals
  • žlička cimeta v prahu
  • žlica arašidovega masla
  • ščep soli
  • voda po potrebi
  • kokosova moka za posip

Postopek:

  1. Datlje narežemo na manjše koščke. V kolikor so datlji preveč suhi, jih predhodno namočimo za 20 minut v mlačni vodi.
  2. V mešalniku najprej zmešamo datlje, limonin sok in malce vode. Mešamo dokler ne dobimo precej tekoče zmesi. Tako poskrbimo, da bodo datlji v končni sladici resnično dobro in enakomerno vmešani.
  3. Nato pa v mešalnik dodamo še indijske oreščke, zavoj beljakovin, cimet in sok.
  4. Dobro premešamo, ponavadi traja vsaj 5 minut.
  5. Maso za kroglice odstranimo iz mešalnika in za nekaj minut prestavimo na hladno. Tako jih bomo lažje oblikovali.
  6. Z dlanmi oblikujemo kroglice in jih na koncu povaljamo še v kokosovi moki.
  7. Postavimo v hladilnik za eno do dve uri, da se vse sestavine lepo povežejo.
  8. Kroglice hranimo v hladilniku.

Nasveti:

V beljakovinske kroglice lahko dodamo tudi razna superživila. Recimo maco, guarano, ali pa celo kolagen.

Namesto indijskih oreščkov lahko uporabimo tudi brazilske. Ti dajo nekoliko drugačen, manj sladkoben okus.

Beljakovinske kroglice lahko tudi zamrznemo in jih hranimo dlje časa.

Želite še več beljakovin na porcijo? Kokosovo moko nadomestite s konopljinimi semeni.

Poskusite tudi kokosove poljubčke in kumarični napitek z limono.

Dober tek!