Piščanec z bučkami in paradižnikom. Preprosta in lahka jed, ki je pripravljena v pičlih 25 minutah. Piščanca preprosto začinimo in spečemo ter bučke in paradižnik zapečemo in gratiniramo s sirom. Hitra in zdrava jed.

Piščanec z bučkami in paradižnikom je še ena hitra in preprosta jed, ki sodi tudi v kategorijo receptov z minimalno količino ogljikovih hidratov. LCHF pojedina ali ne, tole bo en, dva, tri potešilo lakoto, ko pridete domov iz službe ali rekreacije.

Količina: 2 osebi / Čas priprave: 25 min / Zahtevnost: 2 od 5

Sestavine za piščanca z bučkami in paradižnikom:

  • 500 g piščančjih prsi
  • 2 velika paradižnika
  • 1 bučka
  • 130 g ribanega sira
  • sol
  • poper
  • olivno olje

Priprava:

  1. Piščanec začinimo s poprom in soljo.
  2. Bučke narežemo na 2 cm debele kolobarje in paradižnik na 1-2 cm debele kolobarje. Oboje solimo in popramo.
  3. Bučke nekoliko posušimo s paprinato brisačko, jih popečemo na eni strani in zložimo v pekač s pečeno stranjo navzgor.
  4. Poleg bučk zložimo kolobarje paradižnikov in povrh bučk ter paradižnika potresemo riban sir.
  5. Pekač postavimo v pečico, segreto na 220 °C  in pečemo dokler se sir ne stopi in rahlo karamelizira.
  6. Vmes piščančja prsa popečemo na ponvi na obeh straneh.
  7. Pladenj z gratinirano zelenjavo vzamemo iz pečice in postrežemo skupaj s piščančjimi prsi.

Nasveti:

Poleg ribanega sira lahko uporabite tudi mocarelo, cheddar, brie ali gorgonzolo.

Za najboljši rezultat uporabite žar ploščo, tako bodo zelenjava in meso imeli rahlo dimljen okus in še lepši videz.

Poskusite tudi piščančje kračke z limono in kaprami ali tempuro s šparglji.

Dober tek!