Umešan tofu z gobami in papriko je veganska različica umešanih jajc. Tofu je potrebno dobro začiniti, da zasije na krožniku. V tem primeru ga začinimo s kurkumo, česnom v prahu in poprom. Poskusite to odlično in preprosto LCHF jed.

Umešan tofu si pripravite za zajtrk, brunch ali si ga privoščite po treningu. Hitro pripravljena jed, ki vsebuje zelo malo ogljikovih hidratov je odlična izbira za vse, ki želijo zmanjšati vnos hidratov in hkrati ohraniti rastlinsko obarvan jedilnik.

Količina: 2 osebi / Čas priprave: 15 min / Zahtevnost: 1 od 5

Sestavine za umešan tofu:

  • 200 g tofuja
  • 150 g šampinjonov ali drugih gob
  • ena srednje velika zelena paprika
  • pol žličke kurkume
  • pol žličke česna v prahu
  • sol in črni poper po okusu
  • 2 žlici olivnega olja
  • čilijevi kosmiči

Priprava:

  1. Šampinjone očistimo in narežemo na četrtinke.
  2. Papriko operemo, odstranimo pecelj in semena in ji narežemo na trakove.
  3. Tofu nadrobimo s prsti v manjšo skledo in mu dodamo kurkumo, česen v praju in mleti črni poper. Vse dobro premešamo, da je ves tofu pokrit z začimbami.
  4. Ponev najprej segrejemo brez olja in na suho popečemo rezine paprik. Pečemo toliko časa, da se lupine nekoliko prismodijo. To nam bo dalo še večjo globino okusa pri končni jedi.
  5. Zdaj dodamo olivno olje in šampinjone.
  6. Šampinjone pražimo, da nekoliko spustijo vodo, nato pa dodamo še začinjen drobljen tofu in vse dobro premešamo.
  7. Dodamo še sol, čilijeve kosmiče in vse skupaj na hitro popražimo.

Nasveti:

Za to jed uporabimo trši tofu, ki se dobro drobi. Za dodaten okus lahko tofu nadrobimo in ga čez noč mariniramo. V marinado lahko dodamo različne začimbe. Super se recimo poda naribana limonina lupinica. Seveda okuse prilagodite celotni jedi.

Poskusite tudi pečeno cvetačo z mandlji ali preprost presni pad thai.

Dober tek!