Brezglutenski zavitek je pripravljen na osnovi tortilj, ki ne vsebujejo pšenične moke. Izdelkov, ki ne vsebujejo glutena je danes precej. Kombimacija hummusa, kuhane ajde, avokada in rdečega zelja pa je zelo okusna. Poskusite.

Brezglutenski zavitek ali wrap lahko seveda pripravimo tudi z navadnimi tortiljami. Zavitki so zelo praktični, saj jih lahko vzamemo s seboj, ali jih pripravimo vnaprej in imamo malico za naslednji dan.

Sestavine za brezglutenski zavitek:

  • Dve brezglutenski tortilji
  • En avokado
  • 150 g vloženega rdečega zelja
  • Dve žlici hummusa
  • 70 g ajde
  • Skodelica kuhanega rdečega fižola

Priprava:

  1. Brezglutenski tortilji popečemo na ponvi, dve minuti na vsaki strani in odstavimo
  2. Ajdo sprva prepražimo v ponvi, ko zadiši dodamo vodo in kuhamo po navodilih proizvajalca
  3. Ko je ajda skuhana jo odcedimo in odstavimo
  4. Avokadu odstranimo koščico, ga olupimo in narežemo na tanjše lističe
  5. Vloženo rdeče zelje in kuhan fižol odcedimo, fižol po potrebi tudi splaknemo pod tekočo vodo
  6. Tortilje popečemo v ponvi
  7. Na vsako tortiljo najprej enakomerno razmažemo žlico hummusa
  8. Nato po sredini razporedimo kuhano ajdo
  9. Poleg ajde položimo zelje in fižol
  10. Nazadnje dodamo še lističe avokada in zavijemo
  11. Postrežemo kot samostojno jed, lahko pa dodamo še kakšno prilogo (recimo jogurtovo omako s česnom)

Nasveti:

Namesto brezglutenske lahko uporabimo katerokoli tortiljo. Za kar največ okusa poskusite s koruzno ali polnozrnato tortiljo.

Rdeče zelje lahko uporabimo tudi sveže. V tem primeru ga drobno narežemo, z rokami nekoliko pretlačimo, solimo in okisamo, nato pa ga odcedimo in dodamo v zavitek.

Namesto rdečega zelja se odlično poda tudi kisla repa, ki jo dobro operemo in po želji nekoliko obarvamo s sokom rdeče pese. Tako bomo dobili pisano barvo in še globlji okus našega zavitka.

Poskusite tudi omleto s čemažem in presni zelenjavni taco.

Dober tek!