Brstični ohrovt je krasna zelenjava. Pripravimo ga lahko na sto različnih načinov, tokrat pa recept za smetanovo omako v kombinaciji s praženimi pinjolami. Mmm.

Brstični ohrovt sem vedno imel rad. Najlažje ga je pripraviti tako, da ga postavimo v pečico, dodamo maslo in pečemo toliko časa, da se ohrovt povsem skuha. Tokratni recept pa je pripravljen z rastlinsko, ovseno smetano, ker ta doda prijeten oreščkast priokus. Seveda lahko uporabite katerokoli smetano.

Sestavine za brstični ohrovt:

  • 350 g brstičnega ohrovta
  • 2 dl ovsene smetane
  • 50 g masla brez laktoze (ali rastlinska maščoba)
  • 3 žlice kisle smetane brez laktoze
  • 50 g pinjol
  • Ščep muškatnega oreščka
  • Sol
  • Čili

Priprava:

  1. Brstični ohrovt skuhamo v osoljeni vodi, odcedimo in večje kose brstičnega ohrovta prerežemo na polovičke. Skuhamo ga ravno toliko, da bo ohrovt še na zob in bo imel lepo sveže zeleno barvo.
  2. V kozici stopimo maslo, dodamo ovseno smetano, kislo smetano in sol po okusu.
  3. Maslo in smetano pokuhamo, nato pa dodamo še kuhan brstični ohrovt.
  4. Vse skupaj kuhamo nekaj časa, da se smetanova omaka rahlo zgosti. Tukaj lahko dodamo še kakšno začimbo. Recimo ščep muškatnega oreščka.
  5. Pinjole na hitro popražimo v ponvi brez dodane maščobe.
  6. Brstični ohrovt z omako postrežemo na krožniku, povrh posujemo pražene pinjole in dodamo še nekaj čilija za dinamiko.

Nasveti:

Ko kupujemo brstično ohrovt smo pozorni, da je čimbolj živo zelene barve. Na okus pa vpliva tudi velikost ohrovtov. Manjši bodo bolj blagega, sladkega okusa, medtem ko so večji bolj intenzivni in spominjajo na zelje.

Najbolje ga je pripraviti v pečici, na sopari, lahko ga pražimo, ali celo jemo surovega v solatah. V tem receptu je kuhan, da čimbolj skrajša čas priprave.

Ohrovt ima veliko količino vitamina C in je odlična zelenjava za ohranjanje naše vitalnosti in zdravja, zato ga le pogosteje uvrstimo na jedilnik.

Poskusite tudi vegi sarmo z ajdovo kašo in presne pizza krekerje.

Dober tek!