Bučkina solata. Še ena zelo dobra ideja kam z vsemi bučkami. Preprosto nareži jih na tanke rezine s pomočjo spiralnega rezalnika, ali kar lupilca za zelenjavo, pripravi preliv in zmešaj. Postrezi takoj, sicer bodo bučke spustile vodo. Mmmm.

Bučkina solata je bila moja pribljubljena jed, ko sem bil na presni dieti. No zdaj me bučke v solati ali pipravljene kot špageti še vedno pogosto spremljajo. Je krasen način kako si pripraviti lahkoten in polnovreden obrok.

Bučkina solata

Sestavine za bučkino solato:

  • ena bučka
  • en avokado
  • 150 g češnjevih paradižnikov
  • sok ene limete
  • 70 g feta sira
  • pest bučnih semen
  • sol
  • pest svežega peteršilja

Priprava:

  1. Bučko operi in nareži na tanke trakove, lahko uporabiš spiralni rezalnik ali lupilec za zelenjavo, da dobiš obliko rezancev
  2. Paradižnike nareži na četrtinke
  3. Avokado zmešaj skupaj s sokom limete, nasekljanimi bučnimi semeni, dodaj še sol in vse skupaj pretlači
  4. V skledo dodaj narezane bučke, mešanico avokada, bučk in limete, na koncu dodaj pa še drobljen feta sir
  5. Solato potresi še z nasekljanim peteršiljem in postrezi

Nasveti:

Želite vegansko različico bučkine solate? Izpustite feta sir in ga nadomestite s tofujem. Tega preprosto nadrobite, pokapajte z limoninim sokom, posolite in primešajte k solati.

Bučkine rezance lahko uporabite tudi kot špagete. Tako imenovani zoodles (zucchini noodles) so krasna jed, kateri se podajo raznovrstne omake. Meni najljubša je omaka pripravljena z arašidov, sojine omake, svežega ingverja in limone.

Poskusite tudi mehiško solato v kozarčku in kumarično solato s črno kumino in sezamom.

Dober tek!