Zeleni basmati riž je odlična aromatična priloga različnim jedem. Ponudimo ga lahko k mesnim ali zelenjavnim jedem. Poleg tega ga lahko skuhamo malce večjo porcijo in odvečnega v hladilniku shranimo do naslednjega dne. Kot tak je super izhodišče za pražen riž z jajci.

Zeleni basmati riž je nekaj najboljšega kar nam riž lahko ponudi. Basmati riž izberemo kadar želimo puhasto riževo prilogo, saj se njegova zrnca med kuhanjem ne zlepijo skupaj. Mi ga bomo pripravili na takšen način, da bo popil vso tekočino. Po mojih izkušnjah je to najbolj preprosta in učinkovita priprava basmati riža.

Količina: 2 porciji / Čas priprave: 30 minut / Zahtevnost: 1 od 5

Sestavine za zeleni riž:

  • 150 g riža
  • 300 ml vode
  • Šop sveže špinače
  • Šop sveže bazilike
  • ½  ene čebule
  • 2 stroka česna
  • ½ zelene paprike
  • sol in poper po okusu

Postopek za zeleni riž:

  1. V blender dodamo vodo (lahko uporabimo tudi zelenjavno jušno osnovo), špinačo in baziliko. Zmešamo do gladkega.
  2. Čebulo in česen olupimo in na drobno nasekljamo.
  3. Zeleno papriko očistimo in jo narežemo na manjše kocke.
  4. V ponev dodamo žlico ali dve olja ter na njem prepražimo čebulo in papriko.
  5. Po 5 minutah dodamo še nasekljan česen in pražimo še 2-3 minute.
  6. Nato dodamo v ponev oprani riž in ga zalijemo z zeliščno mešanico.
  7. Vsebino lonca premešamo, pokrijemo s pokrovko in hitro na močnem ognju zavremo. Nato zmanjšamo na srednji ogenj in nadaljujemo kuhanje še 10 minut na zmernem ognju.
  8. Kuhan riž odstavimo in pustimo pokritega še 5 minut, da se dokuha v pari.

Zeleni basmati riž

Nasveti:

Med kuhanjem riža lahko dodamo tudi različne arome. K azijskim jedem se super prileže dodatek kardamoma in zvezdnatega janeža, sicer pa ga pripravimo po svojem okusu.

Riž, ki vam ostane shranite v hladilniku in ga naslednje jutro popražite v ponvi z umešanimi jajci. Super za zajtrk ali ponovno kot priloga k bogatemu kosilu.

Poskusite tudi polpete iz ajde in rdeče kvinoje in preprost presni pad thai.

Dober tek!