Ob dobrem ričetu si obliznemo še prste. Pred teboj je recept za zelenjavno različico priljubljene enolončnice. Vegi ričet je odličen, ker ga lahko skuhaš za nekaj dni vnaprej. Vsak dan je boljši 😉

Sestavine za 5 porcij:

  • Skodelica ješprenja
  • 2 korenčka
  • 2 krompirja
  • 2 čebuli
  • 2 stroka česna
  • 200 g kuhanega fižola
  • Šopek peteršilja
  • žlička posušenega luštreka
  • sol

Priprava:

  1. Ješprenj operi in ga skuhaj do polovice (približno pol ure)
  2. Korenček in krompir nareži na manjše kocke, čebulo in česen nasekljaj
  3. Ko je ješprenj do polovice kuhan mu dodaj korenje in krompir ter nadaljuj s kuhanjem
  4. Vmes v ponvi segrej olje in na njem praži čebulo in česen, dokler čebula ne postekleni
  5. Česen in čebulo skupaj dodaj k ješprenju
  6. Dodaj še nasekljan peteršilj, luštrek in sol
  7. Tik preden je ješprenj kuhan mu dodaj še 200 g kuhanega fižola
  8. Postrezi

Dober tek!