Kruh s Sport musliji je sladka in bolj zdrava različica kruha, ki vam bo polepšala zajtrk. Idealen je za sladke prigrizke, okusen kar sam, še boljši, če nanj namažete maslo in domačo marmelado. Zraven pa nujno skodelico bele kave.

Kruh s Sport musliji je ideja, ki me je čisto spontano prešinila ob zajtrku. Muslije jem precej pogosto in zakaj jih ne bi dodal v kruh? Z dodatkom cimeta je ta kruh idealen za sladke prigrizke. Preverjeno pa se najbolje obnese, če rezine kruha še popečemo v toasterju ali v ponvi na maslu.

V receptu sem uporabil Sport müsli super od Žita.

Sestavine za kruh s sport musliji:

  • 500 g moke
  • 2 dl mleka
  • 1,5 dl vode
  • Zavojček suhega kvasa
  • 150 g Sport muslijev
  • Žlička cimeta

Priprava:

  1. Zamesimo testo. Zmešamo moko, mlačno mleko, vodo, suh kvas, cimet in sport muslije.
  2. Testa ne gnetemo preveč, z rokami ga gnetemo nekje tri minute.
  3. Postavimo v pokrito posodo in pustimo vzhajati eno uro na sobni temperaturi, oziroma dokler se volumen ne podvoji.
  4. Testo preoblikujemo v štruco, ga prestavimo v pekač ali vzhajalno košarico, pokrijemo in pustimo stati še 20 minut.
  5. Pečico segrejemo na 250 °C.
  6. Če pečemo v pekaču ga samo prestavimo v pečico, če pa smo uporabili vzhajalno košarico, ga odstranimo iz nje in z britvico naredimo nekaj zarez na vrhu štruce.
  7. Kruh postavimo v pečico, dodamo še pladenj z 2 dl vroče vode in pečemo 35 minut.
  8. Vlaga v pečici bo poskrbela za hrustljavo skorjico.
  9. Kruh postrežemo z marmelado, najboljši pa je, če posamezne rezine še popečemo in premažemo z maslom.

Nasveti:

Namesto bele moke lahko uporabite tudi mešanico bele in polnozrnate ali pirino moko.

Pri pripravi testa za kruh je sicer pomembno, da ga dovolj dolgo gnetemo in s tem aktiviramo gluten. Tukaj se temu izognemo, da ohranimo čim več koščkov ovsenih kosmičev, suhega sadja in ostalih sestavin v musliju.

Želite še bolj sladek kruh? Dodajte več suhega sadja.

Poskusite tudi ajdov kruh z orehi ali presni falafel.

Dober tek!