Pečeni njoki z bučo in rožmarinom so fina izbira za preprosto kosilo, s katerim se pocrkljamo. Mehki njoki z zapečeno skorjico, sladka buča, paprika in rožmarin se krasno ujamejo in povežejo.

Pečeni njoki prav vedno prijajo. Ta recept je nastal po postopku triaže iz shrambe. Bučo imam prav vedno kakšno na zalogi saj lepo dolgo zdržijo in so zelo vsestranska sestavina. Njoke lahko pripravimo tudi domače, sam sem uporabil kupljene, ki sem jih imel že nekaj časa zamrznjene v skrinji. V kolikor želite ta obrok pripraviti tudi za mesoljubce priporočam, da dodate popečene kose piščančjih prsi ali morda kozice za morsko različico.

Količina: 3-4 porcije / Čas priprave: 45 minut / Zahtevnost: 1 od 5

Pečeni njoki z bučo in rožmarinom

Sestavine za pečene njoke:

  • 400 g njokov
  • 450 g buče Hokkaido
  • ena rdeča paprika
  • 3 žlice olivnega olja
  • 2 žlički rožmarina
  • 300 ml paradižnikove mezge
  • žlica kurkume
  • žlička soli

Priprava:

  1. Bučo operemo, odstranimo semena in jo narežemo na 2-3 cm velike koščke. Hokkaido bučo ni potrebno lupiti.
  2. Papriko očistimo in narežemo na kolobarje.
  3. V pekač dodamo koščke buče in rezine rdeče paprike.
  4. Prelijemo s tremi žlicami olivnega olja in posujemo z rožmarinom.
  5. Prestavimo v pečico za 10 minut na 200 °C.
  6. Vmes skuhamo njoke in jih ocedimo.
  7. V lončku zmešamo paradižnikovo mezgo, žlico kurkume in sol.
  8. Pekač odstranimo iz pečice, dodamo njoke, prelijemo z omako in premešamo.
  9. Vse skupaj postavimo nazaj v pečico na 200 °C za 35-40 minut. Če želimo na koncu še za 5 minut vklopimo žar, da zapečemo njoke in zelenjavo.
  10. Odstranimo iz pečice in postrežemo.

Nasveti:

Recept je zasnovan precej nizkokalorično. Če želimo lahko dodamo še 50 g masla v pekač skupaj z zelenjavo v pečico.

Jedi se odlično podajo tudi koščki pečenih piščančjih prsi ali recimo kozice.

Poskusite tudi kremno juho s sladkim krompirjem in pečeno papriko in preprost presni pad thai.

Dober tek!